bara massa snack

1kommentarer

Jag är hypokondriker. Kort sagt. Hitta en knöl på halsen, en stor på ena sidan och en liten på andra. Andy säger att det är mina mandlar som är svullna. Jag säger att det nog är halscancer. Svullna mandlar nästan en vecka i rad? Nej det är något skumt. Men jag vågar inte gå till doktorn....jag har aldrig tyckt om att gå till doktorn och måste därför i princip va döende för att göra det. Nu kan fallet vara så att jag är det....okej är det inte bättre tills tisdag måste jag nog låta dom kika i halsen....fast det svider att gå till farbror doktorn...jag gör helt enkelt inte det.

Annars är det bra :) Jag har målat nyckelskåpet....ska penslas en gång till sen har vi precis spelat Bingolotto....haha japps vi e pensiosar! Vann gjorde vi inte men man lever på hoppet!
Imorgon är det jobb igen ... kort vecka egentligen, eller ja... den e som vanligt med undantag fredag då jag blev ledig :D Har hand om tidningarna nu när Annika har semester så det e rätt soft.... går några timmar fördriv med att packa upp, retunera och sånt shit. Sen kan man mygla lite mer om man vill , mygla tycker vi om. Fast den största myglaren på Maxi har semester 3veckor framåt nu , kanske får ta över den rollen lite!

1 kommentarer

Sjöbbs

15 Jun 2009 13:04

hahaha....största myglaren...hmmm...undrar vem de kan vara.....tänk tänk tänk som nalle puh säger....nä inge anning faktiskt :P

Kommentera

Publiceras ej