ännu ett gammalt inlägg

0kommentarer

den 23 oktober

:))
Söndag idag..helt fruktansvärt underbart att kunna vakna utan att behöva känna efter om man e bakis! ska o jobba nu o då e de helt klart en fördel om man mår bra.. vilket jag gör idag :)) Va bara hemma hos föräldrarna igår.. pappa laga god mat till oss sen satt vi bara o slappa o titta på tv.. va skönt men samtidigt kan ja inte mer än sakna min festlördagskväll! Jag e inte född till att sitta inne en lördag, de tillhör inte min natur.. jag e tjejen som e ute varenda lördag o festar som att de vore den sista dagen i mitt liv.. jag e hon som vaknar på söndagen, känner efter om ja e bakis.. suckar lite för att jag e onormalt trött o sen får lite ångest över gårdagen! så jag känner mig konstig idag , glad o pigg men konstig :) fast ja tror nog att detta ska börja bli rutin istället.. iallafall när man ska o jobba!   har hört att när man e kär växer håret extra mycket.... så om du nu finns gud... så för fan ge mig en karl nu innan jag blir skallig!!!!!   Tjollahopp!!



Haha jag var lite rolig ändå på den tiden, jag levde verkligen för mina lördagar då det ALLTID vakades fest, sen tappa jag hår så jag föll på att bli tokig.... trodde att en karl skulle rädda mina bekymmer hahah...Mindre än ett år senare träffade jag min kärlek, kvällen dokumenterades såklart oxå men inte ett ord om A haha. Det tog lång tid innan jag erkände för min mamma att jag träffat han, rädd att det inte skulle hålla och jag skulle stå där som ett fån :D

Kommentera

Publiceras ej