Alltid ska det finns en rubrik

0kommentarer

Söndagen är snart slut, gott säger jag och har härmed avslutat ännu en jobbehelg!
Igår bar det hem efter jobb, åt A´s goda fläskfilé gryta sen kom det lite folk hit  dvs. Åhsberg, Matte och Jessica. Grabbarna satt med varsin viftande Sverige flagga och jag och Jessica satt på ballen, målade naglarna, röka ett ex antal cigg och snacka skit! Trots en hyffsat tidig kväll höll jag på att börja gråta när klockan ringde i morse!
Men det var en trevlig kväll igår så det var det värt!
På tal om naglar har jag en gräslig färg på nu...något turkost nagelack man hitta i lådan.... men tror ni jag tar bort det igen...nej det e nog liiite coolt ändå:D

Nu ska jag lägga mig och läsa lite!

 Mina senaste naglar matcha min goda blåbärslikör :)

Kommentera

Publiceras ej