23 juni

1kommentarer


Idag har jag haft en supermysig dag med min darling Sjöbbas! Blev hämtad runt 12 då vi åkte till råå och handla lite god "sola-mat"...efter det åkte vi till örbyängar och la oss på en filt. Men där blåste det storm så vi åkte istället till pålsjö slott och la oss där. Varken jag eller Sjöbbs är människor som gillar att sola så vi låg väl där i lite mer än en timme sen åkte vi och åt glass istället :) Hem om S snabbt sen ner till Norrahamnen och tog en fika!
Man blir helt trött av att ligga i solen så jag åkte hem och satte igång en film nu framåt kvällen... Twilight igen, typ 3dje gången jag ser den nu ...moget Håkansson!

Nej helt enkelt en supermysig dag idag, me love u alot!

 
 Sjöbbs bor på landet, syns det ;)

 
Här i deras härliga trädgård låg jag och sola medan L var i duschen... jag vill oxå ha det så hemma!

1 kommentarer

Maddis

25 Jun 2009 22:06

Men hallå jag firar ju ;)

Tack så mycket =)

Kommentera

Publiceras ej