RIP

0kommentarer

Tittar lite halvt som halvt på Michael Jacksons minnesstund på tv. Jättefin sak för alla fans och nära att ha för att minnas att en stor artist har gått bort.... men nej jag vet inte, jag var helt enkelt inget big fan av honom och jag personligen tycker en sådan här stund blir lite märklig! Visst han har gjort jättefin och bra musik och många av hans låtar (dvs dom flesta) kommer aldrig dö, men där fanns så mycket annat dom sista åren i hans liv som kantades av tragedier och skandaler som jag egentligen inte tycker man ska glömma. Jag är säkert den enda idioten i världen som tänker på dessa saker just nu, men ja, låt det då vara så . A berätta att han hört att folk betalat 100 tusentals kronor på svarta börsen för dessa biljetter!
Lider med hans barn dessutom, dom ser helt oberörda ut i sammanhanget men vem som helst kan ju räkna ut att dom inte är det men det måste vara svårt att släppa ut sin sorg när hela världen filmar och är inblandade i din pappas minnesstund!


På 4an visar man sitt stöd och ägnar en hel dag åt att minnas Jackson, på 3an visar man " My new BFF" haha det e lite komiskt faktiskt. Skäms nästan att erkänna vad jag titta på ;)

Har lånat en bok av mammi nu "Flyga drake"...har jag fel för mig eller har inte den gjorts till film oxå? Hur som helst är den väldigt bra dock är jag lite trögläst nu!

Godnatt kära vänner!

Såg nu att det till och med står på boken "succéboken bakom filmen"... kan jag ju sluta grubbla över det haha

Kommentera

Publiceras ej