Lördagen

0kommentarer

Lördagen började fint med att som sagt vakna i ett blött tält kl 6 på morgonen! Det var bara att gå upp och se glad ut! Dock gick jag in och la mig i baksätet i min bil vid 7 för att sova i två timmar till....jag hade en halsbränna som inte var av denna världen!
Efter lite duschande och frulle gav vi oss in på High C, det första vi gjorde var att se en Lucky Luke show! Så sött när alla barn är helt involverade i showen :)
 

En liten runda på området för att sen se ännu en show, tror den heter vilda västern showen? Den var iaf jättebra!

 Carina, Pompe, Tammie och jag!

 showen

Runt 2 tiden gick vi tillbaka till campingen för då var det dags att åka och handla. Jag, Putte, Tammie och Johanna satt kvar i tältet och spela spel, mycket skönare så :)
Ungefär vid 5 tiden stack vi in igen, eller inte C och P dom skulle vila middag, men vi andra gav oss iväg...satt på en uteservering och drack cider (jepps nu var jag igång igen), åkte tåget och satte oss i Mexico där det var ännu en show. Jag nöjde mig med en öl där men nu var det Puttes och Andys tur att va på g, dom shotta tequila och Putte sjöng skånska låtar för alla som ville lyssna :D Jättetrevligt hade vi och när HC stängde gick vi in på saloonen och drack lite till :) Senare på kvällen blev det grille igen och sen mys i förtältet. Denna gången blåste dom upp en madrass som jag kunde sova på i tältet och när kl var 2 på natten, alla hade gått och lagt sig och jag själv halvsov satt Andy och Putte uppe och drack bira och spela "med andra ord" eller spela gjorde dom ju inte men dom gissa ord, haha ni skulle hört dom!
A skulle ju såklart sova i tältet trots att det ösregna ute så han fick skylla sig själv när han vakna och åter igen, det var helt blött :D

 Mys på uteservering

 Tåget blir rånat

 Gissa om grabbarna mådde här? :)

 Skål!
  Mogna pågar ;)

Kommentera

Publiceras ej