Onsdag kväll

0kommentarer

Nu sitter man här en onsdags kväll och har öppnat sig en cider, kanske ska jag bort till Lollo en sväng, får se vad hon säger när hon kommit hem!
Det blev en tripp till Ikea, väla och maxi innan idag med Lollo, hittade min tvättklämmor så nu jeevlar ska här tvättas haha...imorgon har jag inget val, vi åker till high chaparall redan på fredag vid 1 tiden för att stanna till söndag och då måste man ju ha lite rena kläder!

Jag lovar alltid mig själv att när det är semester går vi icke innanför Maxis portar, men idag när jag skulle köra L till jobb kändes det som en löjlig regel då jag vet att det jag leta efter fanns där inne. In snabbt och hämta det jag skulle, ut snabbt och körde i illfart iväg haha!

Har även varit och tittat på husvagnen idag som är vårt blivande hem iaf för en vecka! Det kommer bli finfint, jag kommer inte ens ihåg hälften av vad hon sa men det lär vi väl märka när vi väl kommit på plats! Ska bli ett sant äventyr hur vi ska få upp detta förtält, vi är väl ovänner efter en timme :D

Kommentera

Publiceras ej