nej men jag ska ju jobba!

0kommentarer

Jag vill ha en tvättstuga, där man kan ha ett stoooort tvättställ! 2 personer men fan så mycket tvätt och två maskiner sen e det fullt!
Om ca 20 minuter ska jag bege mig ut och hämta svärmor från jobb, inte så sugen på det men jag kan ju knappast be henne gå hem :D

Innan jag fixa bilen körde jag inom maxi för att hämta pengar, i just det ögonblicket kom ångesten, fan jag börjar jobba imorgon! Min semester e helt finito nu!!! Usch trodde jag skulle klara mig undan denna ångest denna gången men nej...så fort jag satte foten innanför dess portar kom den som en käftsmäll!
Nu ska man på med sina arbetskläder igen, byxor som e varmare än varmast, en skjorta som ser ut som ett tält där det tvunget ska sitta en bricka med ens namn......usch neeeeeej!
Undrar om det finns något jobb där man inte har ångest vid semesterns slut? Tror faktiskt dom flesta har det!

Kommentera

Publiceras ej