Min sötnosar

0kommentarer

Nu var man hemma igen efter att ha passat kusinerna. Men det gick bra, förrutom att den äldsta drev med mig hela tiden..
-Linda får jag gå över till en kompis och hämta en boll
-Nej det får du inte du får vänta tills mamma kommer hem
-Jooo men det får jag alltid lov att göra

-Linda får vi äta godis
- Aaa nej ni har ju precis ätit frukost och ni får väl inte äta godis på onsdagar
- Jooo det får vi alltid!

När Kristina kom hem visa det sig att dom inte får göra något av det haha, tror dom kan köra med mig dom små liven, visserligen kan dom det....vet inte hur många traktorer, cyklar, vagnar jag släpa ut för dom skulle leka med det, för att i nästa sekund vilja leka med något annat! Men det var mysigt att träffa dom ♥

Nu vet jag inte vad jag ska göra, här sitter man helt klar ju, har inte hänt en enda gång sen jag börja min semester tror jag :)

Kanske bege mig till maxi och kolla efter en sån sak man kan hänga strumpor och underkläder på när man tvättat! Eller åka till rusta och kolla tapeter....hmm... ja något får det bli iaf!

Pussis

Kommentera

Publiceras ej