MAN SKA HA HUSVAGN!

1kommentarer

Gött att va på husvagns semester med dålig väder, I LOVE IT! Haha nej det e rätt gott ändå, sitter här lite halvljummen :D
Vädret e ju lite si och så men vi har haft fina solstunder!

Campingen e fin men här finns ju minustecken på den oxå! Vi har nog fått värsta platsen på hela campingen, för det första e marken så hård så man inte ens kan klubba ner tältpinnarna, för det andra e vi granne med järnvägsspåret! Håll i hatten säger jag när tåget susar förbi :P Sen e vi granne med alla långtidscampare, här snackar vi trädäck med blommor, två uteplatser, vindskydd och dessutom parkett inne i förtältet!!! Fattar ni så töntigt! Men för att va lite positiv så är platsen trots alla minus rätt bra!

Minigolfen e jag kung på och A visar sin riktiga sida genom att nästan slå sönder golfklubban , mohahah jag mår som en prinsessa då :D

Nej nu får det va nock på detta, någon liten själ kanske vill lämna en kommentar?

Kärlek till mina helt underbara vänner som gör allt för att hjälpa mig med min lilla bil, eller e det bara för att ha med mig till bakken, men oavsett så tycker jag så mycket om er! Pussar

1 kommentarer

Sjöbbas

20 Jul 2009 18:04

Saknar dig min fina vän....

Kommentera

Publiceras ej