Hemma igen!

1kommentarer

Nu var man hemma igen, från det ena skitvädret hem till det andra skitvädret! Men men inget att göra åt saken, sakerna är redan upp packade, duktiga oss och nu är även räkningarna betalda, aj aj det blir en fattig månad för mig iaf! Får se vad lilla gröna faran kostar oxå när den blivit fixad!

Skulle egentligen med dom bästa till bakken imorgon men nu har jag helt och hållet bestämt mig för att bli hemma, väldigt tråkigt tycker jag men det kommer fler tillfällen! Helst vill jag kunna äta redig mat denna månaden och inte leva på nudlar :D

Nu ska jag fortsätta fixa till här hemma, min gröna växter håller på att krypa ut ur lägenheten efter lite slarv med vattningen :P

1 kommentarer

Hilajna.

25 Jul 2009 09:42

Jag valde också att stanna hemma, väldigt mkt ångest nu när man skulle åkt om 2 och en halv timme. Men ekonomin tillåter icke. =/ Puh.

Kommentera

Publiceras ej