Fest och grajor

0kommentarer

Igår kväll blev det ett litet spontant besök hemma hos Ise där några från jobb festa, dock var jag inte riktigt på party humör så jag stanna 2timmar sen hämta min snälla man mig igen :) Mycket med festande nu handlar om pengar, jag har pengar m e n jag känner att det är onödigt att slösa pengar på en partykväll ute, för jo heter du Linda går det alltid en hel del pengar, när jag kan använda dom till roligare saker på min semester! Däremot om någon har en hemma fest som inte kommer sluta i utgång så e jag på :D

Igår när jag kom hem fick jag helt plötsligt för mig att vi ska tapersera om i köket, tapeten som e där nu e så himla tråkig och det kommer va omöjligt att måla där då skarvar redan släpper. Så om inte idag så ska jag nog ut imorgon och kolla om jag hittar någon fin!
Ska ju upp tidigt imorgon för att passa mina 3 vildningar till kusiner, som tur e handlar det bara om en liten stund ;)

Nu ska jag försöka få tag på A för att se om han skötte sig igår och spela in mitt program!

Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej