en underbar dag

0kommentarer

Fredag idag och vet ni vad det innebär, jo att om ca 3½ timme ger jag mig iväg för att köra mitt sista 7timmars pass sen e det semester! Oj oj vad gott det sak bli!

Igår jobbade man sen åkte jag ner till stan för en fika med Sandra och Sjöbbe i Norra Hamnen! Myspys deluxe förrutom att jag åt en scones som blev som deg i munnen, usch blev ju helt uppsvullen i magen efter den bullen! Nåja där snackades det skit sen tog vi en runda genom gröningen och friabad. jag kan säga det hur många ggr som helst, det e så underbart med fint väder! Hela Helsingborg vaknar till liv vid fint väder för det var verkligen smockat med folk!
Efter fikan och promenaden tog jag och Sjöbbe oss till Kullagatan, satte och på en bänk och kolla på folk i väntan på att kl skulle slå 6 för då var det nämligen dax för häng på hamnpaviljongen med några från jobb!
Hur trevligt som helst att sitta där och snacka och även där var det mycket folk! Vi drack cider, kolla på fulla Lollos raket lek och ja hade det allmänt gott bara :)

  Fika i norrahamnen

 Degbulle och frapino!

 Söta Sjöbbe på HP

 Sjöbbs och Camilla

 Jag, Annika och Lollo

Kommentera

Publiceras ej