Ehh jag e inte full

0kommentarer

En tjej i sina bästa år bra rund under fötterna går nere på festivalen och tjatar om en korv med bröd.
Hennes kloka man säger till henne att gå in på ett ställe och handla detta

L: Haj, en korv med bröd tack (Försöker fokusera för att inte se allt för full ut)
Personal: Haha det har vi inte här (Tittar på mig precis som att jag e dum i huvudet)
L: Nähe vad har ni då?
Personal: Jaa vi har ju bla. kebab
L: Okej jag tar en sån då

Pinsamt att gå in på en pizzeria och beställa en korv med bröd, jag var inte ens hungrig utan bara allmänt sugen på en korv, men nej då tar jag en kebab som jag inte ens e spec. förtjust i och verkligen inte kan äta när jag e full...smart!

Vet inte om det e inbillning men jag tycker min väska luktar kebab, förvånar inte mig och jag spillt vitlöksskit i hela väskan!

Nej nu e jag påklädd och vegjord så nu ska vi cykla ner till stan och äta, idag får det nog bli en langos! Inte heller spec gott egentligen men det tillhör att äta det! Tacka vet jag hederlig korv med bröd!

Kommentera

Publiceras ej