Det kunde varit värre

0kommentarer

Idag börjar jag som sagt jobba, lite mer än en timme sen beger jag mig dit. Fortfarande känner jag att en stor suck vill leta sig ut ur mig men jag försöker va positiv...jag ska va glad att jag har ett jobb!
Jag ska iaf börja min arbetsdag med att lägga in en semesterlapp... konstigt kan man tycka eftersom vi åker om 4 månader men på mitt jobb måste man va ute i god tid eftersom vi e så många som jobbar och vi klarar oss inte med för lite folk!

Dessa 4 månader ska jag försöka jobba så mycket extra som möjligt. Det är segt när man redan jobbar varannan helg att behöva hoppa in dom andra oxå men jag vet ju om att det e under en period så då ska det nog gå!
E trött på att ha lite pengar, jag klarar mig ja, men jag vill ju fixa i lägenheten och då räcker det inte med det jag har tyvärr.

Nu ska jag njuta den sista timmen, vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej