Både och

0kommentarer

Har haft faster och hennes familj på besök här idag, mycket trevligt men man e ju helt slut när dom åker hem, 3 barn på 1,2 och 4år e inget att skojja om, dom brottades, lekte hund, skrek, skratta och förde på allmänt liv...men dom e så söta så man kan inte annat än älska dom :)

Sista dagen man hade tidningarna på jobb och med dom orden skriker  vi ett glädje tjut....WEEEEEEIHAAAAA! Haha nej skämt åsido finns både för och nackdelar med det ansvaret. Eftersom mitt huvud är inställt på semester kan jag inte se något positivt i att jobba alls!
Vädret ska tydligen bli sämre nu men helt ärligt skiter jag i vilket, jag vill bara slippa ställa klockan på morgonen, slippa ta på sig jobbeoutfiten och ha tider att passa!

Semester i all ära, det får mig att bli glad men det finns saker i mitt liv jag helt enkelt inte har psyket att klara av, önskar att allt kunde vara frid och fröjd alltid, men tyvärr så fort man blivit lycklig ska något förändras och dra upp allt igen. Men har bestämt mig för min egen skulle att det jag inte kan påverka ska jag inte heller lägga någon energi på. Det finns mycket man kan skatta sig lycklig över och saker och ting löser sig alltid på ett eller annat sätt!

Kommentera

Publiceras ej