ZzZzZZZ

0kommentarer

nu håller ja på att typ spy av trötthet. Min älskling snarkar så sött här i soffan brevid vilket får mig att ännu mer vilja gå o lägga mig,.... varför gör jag inte det då? Nej för den förbannade diskmaskinen inte är klar än! Jag vill inte lägga mig förrän den e avstängd...får för mig att hela skiten ska pajja annars så de blir vatten i hela köket. Hispig? Jag?

Sanningen är att det finns nog ingen människa i världen som oroar sig så mycket som jag gör, nästan så det är lite jobbigt!

Har precis kollat film "vi hade i alla fall tur med vädret".. haha den är ju från 1800-talet eller nått. Ok krydd men gammal är den iaf! den var väl sådär. kan tänka mig att den var rolig när den kom ut! Det enda jag och Andy skratta som fan åt var när en man kröp ut ur sitt tält..har då aldrig sett så litet tält hahah!

Nej en cigg på det sen en tandborstning på det sen hoppas vi att diskis får för sig att stanna så ja kan få gå och lägga mig! Annars så dör jag. typ.

Kommentera

Publiceras ej