Var e min turgubbe?

1kommentarer

Om jag skulle få 1 önskning av en lyckogubbe idag har inte valet varit så svårt; PENGAR!  Det är ju helt sannslöst så dyrt det är att flytta! Och då pratar jag inte bara om nya möbler o dylikt som man vill köpa, utan det som stör mest och kostar mer än vad ja trodde det är alla flyttavgifter! Flytta hemtele, internet blablabla tar dom ju sjukt överpriser för! nej tur man inte flyttar så ofta!
Jag känner mig helt rastlös av att inte få jobba extra för ja vet hur mycket ja behöver pengarna! Därför, som många inte förstår ( och jag själv inte hade gjort om inte situationen varit som den är) tycker jag det är lite psykiskt påfrestande att ja inte ska jobba på en hel vecka! Jag ska operera bort visdomstanden på tisdag, vilket innebär att ja måste va hemma minst 2dagar från jobb,lika bra att ta 3 då, och då infaller det så att ja blir ledig från och med måndag nästa vecka till och med måndagen veckan därpå! Egentligen tycker ja nog att de ska bli rätt skönt... bara ligga o glo tv o bli allmänt förslappad ;) Synd bara att ja inte har min älskade animal planet kanal då haha!

Nu ska jag lägga mig hos min man och störa han lite vilket retar gallfeber på han haha!

Och jag säger Grattis i förskott till min älskade och bästa vän Linda idag ifall ja inte bloggar imorgon :D
Hipp Hipp Hurra du blir ännu ett år och ännu ett år visare ( och ännu ett steg närmre 30, fy f*n) 

                             

1 kommentarer

linda

30 Jan 2009 08:04

jävligt söta bilder du...tack för du visar hela sverige hur jävla snygg jag faktiskt kan vara ...hahaha

Kommentera

Publiceras ej