Vänner

2kommentarer

När man har sina dåliga dagar o allt känns skit, man vaknar med en obekväm känsla som man inte kan skaka av sig, man fortsätter dagen med att gnälla tills det inte finns mer att gnälla om ..... det e då man inser hur mycket ens vänner betyder för en .....
Det är dom som lyssnar, lyssnar och lyssnar tills man gnällt sönder hela hjärnan och öronen på dom .... dom som trots det fortsätter lyssna och försöker lysa upp dagen för en ... och tro mig, ni lyckas!

Utan er hade jag aldrig gått upp ur sängen när ja har dessa dagar, utan er hade ja aldrig satt mig i bilen till ett jobb som man inte direkt hurrar för....utan er hade ja inte i slutet av dagen skrattat och mått bra igen! För det är som man brukar säga, allt är bara I-lands problem ... ja du är inte ditt snyggaste jag med en mjölkvit hud, finnar och celluliter, men du lever och mår bra! Du har vänner som du skulle kunna bestiga berg för ( Ok med denna konditionen kanske inte, men det kommer ;) du har en familj som du älskar, en pojkvän som betyder allt!
 2009 kommer bli ett bra år, det vet jag ! Med dessa männsikor i mitt liv kan det inte bli dåligt helt enkelt!

Så tack till alla er, ni betyder mer för mig än ni någonsin kommer förstå!


Sjöbbe - det finns ingen som du , ingen som bölar så mycket, men samtidigt ingen som sprider så mycket glädje som du gör .... Du är guld värd och livet har bara börjat för dig!
Vicky- Snart tillökning i er lilla familj, så underbart roligt! Även om ja inte kommer avundas blöjbyten och långa vakna nätter kommer ja nog ändå känna en snudd avundsjuka... herre gud du har blivit så vuxen! 
  medans en annan fortf. är ute på krogen och festar som att där inte finns någon morgondag, jag menar Linda&Sjöbbe, väx upp, ni är inte 20 längre, det är inte ok att hänga på tivoli ;)

Kärlek!♥

2 kommentarer

Anonym

15 Jan 2009 23:25

Man får bölahur mycke man vill....även när man fan e 26....jag vill gärna tro att jag fortf e 20...jag e ju ball som få....haha.....älskl utan dig i mitt liv hade de int funnits en morgondag att längta till....du lyser upp mina dagar och även mina lördags nätter för de mesta(syftar på när vi e ute och svirar då) Nä du gör hela min dag lite lättare....4 ever and ever....S+H

Madde

16 Jan 2009 09:10

Linda&Sjöbbe, väx upp, ni är inte 20 längre, det är inte ok att hänga på tivoli ;)

Haha!!!

Kommentera

Publiceras ej