Snälla stanna klocka!!

0kommentarer

Kan någon skruva tillbaka klockan lite så ja inte snart ska behöva köra till jobb? Please? Nähe inte det inte...det är så illa att klockan är 13.30 vilket innebär att om ca 1 och en halv timme måste ja bege mig till jobb där ja sedan stannar till stängning,,,, naaajs! jag tycker inte att det är så hemskt att jobba kvällar nuförtiden, förrutom fredagen! Alltid lika hemsk, och när man slutar 22.30 idag så tänker man "ahh 2 veckor till nästa gång" men det går alltid så snabbt!!

Jag har iaf. hunnit med lite idag,kört mamma till doktorn, ätit frukost med Rebecka och tvättat!  Nu har jag precis duschat så nu ska bara sminket på sen är man fit for fight! Egentligen har jag lovat mig själv att laga mat till jobb varje gång jag behöver ha med mig middag, istället för att alltid köpa dessa tråkiga och äckliga färdigrätter, men ja orkar vekligen inte idag! Har ingen alls lust till det, och inget tycks verka gott idag! Så ja tror helt enkelt ja köper en paj på jobb, kostar bara 20kr :)

Ha en bra fredagskväll allihopa!! Kramar

Kommentera

Publiceras ej