så mycket att göra, så lite tid...eller nått

1kommentarer

Idag har man varit ledig, finns inget bättre haha. Dagen började flitigt med att jag och Rebecka var och simma. 50 längder blev det, vi är så duktiga men fy vad kämpigt det var idag! Efter det susa jag hem, inom Therese och tog hennes post sen upp och började mitt projekt för idag...storstädning av kök! Alltså finns det något tråkigare, ja halvlåg inne i ugnen för att komma åt men ända blev ja inte nöjd... men men. Så himla noga e de inte med tanke på att de endast e vanlig besiktning på fredag, ingen städbesiktning. Men ja inbillar mig att om man har de snyggt o fint när dom kommer hit är dom mindre petiga ;) Fick iaf meddelande av den tjejen vi ska byta med och hon skrev att så fort besikningarna är godkända får vi flytta... weeei va roligt! Så i veckan blir det beställning av soffa!

En annan rolig sak som hänt idag är att jag och Sjöbbe bestämt oss för att i maj blir det en weekend till London! Jag e sååå lycklig! Jag som älskar att resa och haft som vana de senaste åren att åka på minst en utlansresa trodde inte det skulle blir något detta året... men jo! Så även det ska beställas i veckan :)) Vi kommer ha sååå himla kul gumman! Tänk dig du och jag i London...ahh LONDON! De kommer bli great nu ska ja vara fila lite på engelska haha!
Förra året i mars åkte jag, Jessica och Sandra till Paris, det var oxå helt underbart, så roligt vi hade och så mycket vi promenera under dessa dagar, helt sinnes sjukt!!!

Nu ska ja plocka undan efter min middag sen ska ja titta lite på tv!! kram kram

1 kommentarer

Sjöbbs

19 Jan 2009 22:39

Vi behöver inte träna mer nu....för vi kommer ändå bli vältränade när vi ska dit....så mycke promenad....så mycke att se.....så liiiiiite tid....ack ack

Kommentera

Publiceras ej