Problemen!

0kommentarer

Idag har jag haft min sjukt efterlängtade besiktning, ÄNTLIGEN kan jag slappna av och inte va så himla hysterisk hela tiden. Andy har ju fått spel på mig dessa dagar då jag bara gått och kollat fel i lägenheten! I alla fall var jag uppe i tusentals kronor i mina beräkingar på vad jag kommer åka på, det visa sig att de blev 1500 och det är endast för att jag väljer att HBGhem fixar mitt sovrum! Annars e de bara att spackla igen hålen i väggarna i rummen, men sovrummet var där lite för många så de måste målas om! Så nu e jag lugn igen! Tack för det hälsar min mage och hjärna. Har ju nästan fått magsår dessa dagar!

idag gjorde jag och A det vi pratar om länge, vi beställde soffan :) Det blev en 3sits soffa med divan och en stor fotpall till det. Och så får vi ju inte glömma nackkudden och brickan man har över armstödet, för det var superviktigt enligt en viss person :) Men finfin var den iaf, kolla lite på soffbord också men där har vi ett stort problem! Det visar sig att vi är sjukt oense om vad för slags trä det ska vara på möblerna, så vi får helt enkelt avvakta lite med det, annars kanske det inte blir någon flytt för Linda&Andy  haha :)

Idag har det inte gjorts mycket mer än så , sjukt seg har jag varit , de tar på krafterna att jobba extra helgen men goa pengar blir det. Dock undra jag när jag stod i kassan en söndagskväll vilken idiot som tackar ja till att jobba en söndag till 22.15 när man kunde varit ledig... men men som sagt, goa pengar!

Nej vad säger ni, lite yatzi som avslut på denna underbara måndag? Jag har blivit nörd!

Massor Av Kramar ♥

Kommentera

Publiceras ej