Nu är det 2009 och nya tag!

0kommentarer

Nu har jag lagt upp en budget för nästa månad, antagligen kommer den inte hålla för det gör den aldrig men denna gången ska ja verkligen försöka. Kan folk med mindre pengar än mig klara sig på en månad borde ja väl klara detta. :)

Nu är klockan 10 i 8 och ja e supertrött, vill bara lägga mig men tycker de e lite tidigt. Önskar ja vore en sån person som ju tidigare man lägger sig desto tidigare vaknar man dagen efter, tyvärr gör inte jag det utan ja sover exakt lika länge på morgonen ändå :)

Åh vad ja vill att de ska bli vår eller ännu bättre sommar! Alltid innan har jag solat solarium på vintern men då ja har ett pigment som bränner mig väldigt lätt har ja lovat mig själv att inte göra det, vilket innebär att ja e blekare än någonsin! Ser ju inte klok ut när ja får på mig min bikini när vi ska simma, känns som ja bländar hela badhuset :) Tur de e så himla kallt där inne så man halvspringer till poolen!

Kollat lite på internet om London, åh så mycket där e jag vill titta på....vet inte hur vi ska hinna allt Sjöbbs, vi får ligga i som dårar :) Egentligen skulle ja vilja gå o se en musikal en kväll oxå, bara för att de känns som de tillhör London, men vi får se vad tiden och pengarna räcker till :)

Kommentera

Publiceras ej