Godnatt!

2kommentarer

Nu borde jag egentligen sova med tanke på hur trött jag e, men ja ska ju alltid "bara" innan ja äntligen kommer till sängs!
Nu skulle det bara varit två jobbedagar kvar innan ledighet men smarte Linda har ju fått för sig att ja ska tjäna mycket pengar så ja har tagit på mig extra tider i helgen, jävliga tider dessutom! Men får tänka att det är tacksamt när lönen kommer:) Direkt efter avslutat pass på lördagen kör jag och Blondy till Lousie på inflyttningsfest...där får vi nog roligt med att kolla in andras fyllor:)

Imorgon blir det åter städning, måste ju va fint till fredag .... ja hoppas o håller både tummar och tår att besiktningen går bra, annars får ja jävlar i de jobba dygnet runt framöver. Jag vill ju gärna tro att ja e tät så ja bokar upp både flytt och London resa med några månaders mellanrum...men de lööööser sig :) Man måste ju få leva lite oxå, om det så innebär att ja inte alls får leva fram till maj haha.

Var precis inne och läste Therese och deras resedagbok...dom hade inte skrivit något mer än ett inlägg här hemma, men f*n vad ja blir avis! London, visst, men inget går upp mot sol och bad! Förhoppningsvis blir det resa i november då man fyller 25 och mamma 50, får se fram mot de även om de e lååångt tills dess:)

Nej nu ska ja inget mer "bara" utan fram med tandborsten, av med kläderna och ner i sängen! Ska ligga i min goa säng med sex and the city på tv´n!

" Ligger inte Manhattan vid London"                         
Herregud var har ja gett mig in i, London med Sjöbbe kan ju bara sluta illa ; 
                                                                                            

2 kommentarer

Sjöbbe

22 Jan 2009 12:38

asså jag kan väl inte hjälpa att jag inte har nån koll på geogrfin....allllt löööööser si....man kommer alltid hem...

Madde

23 Jan 2009 09:09

" Ligger inte Manhattan vid London" ???? ooookej tror jag säger lycka till ist för ha de så kul ;D

Kommentera

Publiceras ej