E det detta som e "vuxen" lördagskväll?

0kommentarer

Godkväll!


 jaha här sitter man en lördagkväll o har de jäääätteroligt! Med andra ord har ja grymt tråkigt...lite trött ja, men inte så trött så ja vill gå o lägga mig! Jag har spenderat denna kvällen, efter att A somna skittidigt, med att glo lite tv, kolla lite bloggar, kollat kvällstidningarnas hemsidor och nu till sist spelat yatzi på Blip. Det värsta med hela saken är att ja sitter o spelar, är helt inne i det så ja små pratar med mig själv...." få nu en yazti för f*n" "bara 20 poäng till sen vinner jag".... Det är ju patetiskt om ja själv får säga det. Frågar dom imorgon på jobb vad ja gjorde igår ska ja hitta på nått, vill väl inte erkänna att så fort ja jobbar helg förvandlas jag till en kärring!

Jag och A har ju en deal att en gång i veckan får man äta skit typ som godis,chips mm. äter man det mer än det får man böta 50kr. Än så länge går det bra men reglerna e tydligen lite luddiga eftersom min kära p-vän hittar på egna regler efter att han småfuskat! Iaf är det gottedag idag .... visst har det ätis lite godis men vi köpte chips och dippa som vi skulle smaska i oss ikväll...vad hände med det kan man undra. Inte så att ja vill sitta och äta det själv o de huet har ju somnat!
Nej andra bullar blir det nästa helg om det inte visar sig att ja får jobba extra som ja bett om. Annars blir det inflyttningsfest hos Louise på jobb o då ska de skålas och så slå klackarna i taket! Allt annat än detta kommer kännas great!                                      Men vem vet, det är kanske detta som kallas "vuxenhet" .....sitta hemma och bara ta de lugnt...hade ja ringt mamma hade hon sagt, ja men de e väl skönt att bara ta de lugnt. Jo tack, JÄTTEROLIGT!
Nu ska ja hitta på något att göra, nått super roligt, typ försöka piska andra "jag har inget liv" människor i yatzi..............weeeihooo I love my life!

Ha de gott!
O glöm inte, hellre en back i hallen än ett hack i ballen


hahah nu kom Andy precis upp....han hade vaknat o tänkt, "shit vad e klockan jag måste ju äta chips" kan man annat än älska denna mannen :)

Kommentera

Publiceras ej