Äntligen!!

1kommentarer

Nu har ja fått tillsägelse att bloggen ska uppdateras, men ja kan väl inte hjälpa att de inte händer nått roligt i mitt liv!
Just för tillfället sitter ja i soffan o kollar melrose place....lööööve it! :) har nog sett alla avsnitt när det gick förr, nuförtiden e den ju lite omodern om man säger som så :)

Om lite mindre än en timme ska ja ge mig ut i KFC o köra mannen till hans bil på Ättekulla som varit på service! Efter det ska vi ut på ekeby möbelaffär igen....dock tror ja att denna gången blir det ett litet köp, nämligen en soffa :)
Vi fick ju godkänt på bytet med lght, så himla roligt!!!
Så som det ser ut nu så om ca. 2månader, flyttar jag o min älskling till en trea lite längre bort på elineberg :))


Nu ska ja försöka sparar pengar ( vilket ja e urusel på ) så ja kan köpa lite nya fina saker till flytten :) Har även sagt att ja vill jobba extra så de hoppas ja att ja får!


Kramar! ♥                              

1 kommentarer

Anonym

15 Jan 2009 17:23

trodde du att du kunde vara anonym på min blogg....ikke....tur vi e skitsnygga då...så kan hon ju få lägga ut vilka foto hon vill :P....grttis till lgh älsko.....

Kommentera

Publiceras ej