Iq badboll?

0kommentarer

Nu var det klart, den 7 mars bär flyttlasset till elinebergsvägen :) Vi var och skrev kontrakt idag och skulle då även välja golv till kök och tapet till hall.....golvet var inga problem men det var värre med tapeten, kom inte fram till någon :) Men det kunde vi ta senare så de var ju bra.
Annars har jag inte gjort mycket, ska packa lite nu sen i eftermiddag ska vi ut och kolla möbler!

Jag måste va världens trögaste person när jag e full....sjöbbe ringer mig och berättar att Stefan har mina kort...jaha varför har han det? Jo för när vi var på väg hem hade jag suttit full som gurka i bilen och rotat i min jackficka....fått upp mitt kortetui(eller hur det stavas) och frågat;
-Vems fan e detta?
- E det inte dina kort då Linda?
- Nä minsan det är inte mina, jag vet inte vems det är men här ta du dom!

Alltså hur skadad är jag? För det första klart det är mina kort om de ligger i min ficka, sen för det andra känner jag inte igen min egen korthållare? Nej för det var inte mina, jag visste inte vems dom var hahahah.....jag finner inga ord för mig själv!

Kommentera

Publiceras ej