Min dröm

2kommentarer

Nu orkar inte jag mer. Jag var helt säker på att de var på väg att bli bra. Allt var bättre igår. Tills jag gick och la mig. Vakna en timme senare. Välkommen tillbaka fruktansvärda smärta, fucking välkommen tillbaka. Ännu en kväll att vanka omkring,lägga sig i soffan och försöka finna ro. JAG PALLAR INTE MER! Det känns som att jag är tillbaka på ruta ett igen!
Idag skulle jag dricka vin och ha de mysigt med Rebecka, fixa massa ärenden, Hur ska det gå när det dunkar i hela kind och käke? Hur ska ja kunna dricka vin när ja lever på ipren hela dagen?
Detta får man för att man börjar bli oförsiktig, ja dammsugade lite, diskade, åt och råkade till och med tugga på fel sida. Jag borstade tänderna lite väl oförsiktigt. Bra jobbat Linda.



Jag och min honey måste ge oss ut också och hitta en säng, den känns som det är dags nu haha. Man kan inte bo i en 3a och dela på en 1.20 säng :) På jysk hemsida hitta jag nog en sänggavel jag vill ha, det såg ut som den skrek Linda, inte helt säker. Men den var vit iaf. precis som jag vill ha den! Jag har kanske bestämt mig för att jämka, får ja mitt vita sovrum kan väl han få ett mörkt vardagsrum MEN! Inga mörka möbler som ser gamla ut. Då kräker jag.
Igår låg ja och tänkte på mitt sovrum, de e så meganajs att ha vita väggar, med en typ mörklila/plommon lila fondvägg med vita möbler! VILL HA! Dock tror ja inte A går med på lila fondvägg tyvärr! :(
Han påstår att han inte bryr sig men sen så fort ja säger hur ja vill ha de kommer han med invändningar ändå :)


Älskar mina vänner, familj och pojkvän över allt annat! ♥

2 kommentarer

Jessica

07 Feb 2009 08:45

Äa så mysigt när man ser era bilder från den sommaren ni var iväg,, nu vill jag bara åka LÄNGTAR!!!

linda

07 Feb 2009 10:35

jaaa... ni har ju inte alls länge kvar! Jag e riktigt riktigt avis!!!!

Kommentera

Publiceras ej