aj aj

2kommentarer

Jag kan börja detta inlägg med att säga, FY FASIKEN,ALDRIG MER!
Denna smärta, ja jag finner inga ord!

För att börja berätta min tisdag så började den på maxi 08.00. För det första var inte alls dagen som den brukar utan igår tog ja bussen till jobb. Gud ja hade nästan glömt så tråkigt det e. Visst allt gick smidigt med bussbytande och så, men man blir ju så seg av att sitta på en buss. Kom iaf fram i tid så 07.55 stämplade jag in på maxi. Jag skuller ha min debut i informationen! Gick faktiskt över förväntan bra med tanke på att ja varit där några timmar då och då för några månader sen! Och roligt var det, tiden bara sprang iväg....var så trött i både huvud och kropp när ja gick därifrån!

Direkt när till tandläkaren där det skulle opereras bort en visdomstand. Åter igen, fy fasiken! Det var det grymmaste ja varit med om, dom såga, drog, puttade och hade sig med denna jäkla tand. Det hela slutade med att tanden kom ut och jag bölade som en liten flicka haha! Ja tuff kan man va med i detta fallet var ja allt annat än tuff!
Och smärtan efter åt....puuhh. Vakna inatt av att ja hade så grymt ont så ja inte visste var ja skulle ta vägen. Här gick jag runder mitt i natten och försökte finna ro. Det stråla smärta från huvudet, ner till ögat, ut till örat och ut i hela käken och kinden. Jag minns att ja tänkte "aldrig aldrig mer gör jag om detta"

Nu är det iaf. så ja kan ligga och titta på tv utan att va nära på att dö (För det känns verkligen så när smärtan väl börjar) Men jag ser ut som en hamster och kan inte äta, knappt dricka för den delen heller för ja kan knappt gapa. Hela läppen e sprucken för där har de hängt en klämma eller nått. Men det positiva i det hela, för sånna saker måste det också finnas är att det verkar läka rätt bra, ingen blod som sipprar iaf :)

Nu ringde dom precis från maxi och skulle höra hur det var, och om ja kan jobba imorgon kväll. Det är synd att ja inte kan för det var en info tid och det hade ja gärna jobbat, men nej ... minst två dagar skulle ja va hemma från jobb så det verkligen läker ordentligt!

Nu ska ja fortsätta mitt tv tittande, mycket mer än så blir det inte för mig idag :)
Tack min älskade vän för att du tänker på mig. Jag vet att ja e lite känslig...alla andra klarar ett sånt här ingrepp men för mig e det de värsta ja varit med om hahah!
(Jag hade till och med hellre piercat mig i navlen igen, och det kommer jag oxå ihåg att ja sa att ja aaaaldrig skulle göra igen :)

2 kommentarer

Sjöbbis

04 Feb 2009 15:47

gumman...om du kunde dela me dig av din smärta skulle jag mer än gärna ta halva....kämpa på....saknar dig på maxi...love you

Jessica

04 Feb 2009 17:46

Skulle bara skriva att jag känner medlidande och tycker verkligen synd om dig. Lycka till Jessica

Kommentera

Publiceras ej