Trött mig!

0kommentarer

Postat av: Linda

Hej Sjoberg! Titta vem ja hitta hihi ... du skulle aldrig ha sagt till mig vilken sida du e inne o bloggar på :D Men jag tyckte i alla fall att de var roligt att läsa... o de där me lördagens illamående känner ja igen, fast mitt var juu då igår. Skit i de man lever bara en gång, fuck körskolan , ja har ångest att ja ska dit idag , o då e de illa! Puss älskar dig honey!

2007-01-15 @ 15:01:36


Titta vad ja hitta i Sjöbbs kommentarer. Men alltså seriöst, hur illa är det inte att den 15 januari 2007 skrev ja att ja skulle till körskolan, den 19november 2007 tog jag mitt körkort. Men hej du snabba! Jag förstår om jag hade ångest att gå dit så slö jag var på det. Typiskt mig, gå gärna dit lite då och då när du känner för det.

O jag, bara detta visar hur tråkigt jag har idag, sitter och kollar hennes gamla inlägg och vem som kommenterat hahaha....Kan min baby komma hem så jag i alla fall har någon att prata med?


Dom som verkligen blir någonting av sina bloggar, hur orkar dom gå in och uppdatera hela tiden? Jag gör detta endast för att jag inte har något bättre för mig nu när ja måste vila som de så fint heter. Jag hade aldrig orkat hålla igång en blogg hela tiden. Sen för delen händer det inte spec. mycket i mitt liv som e värt att skriva ner hela tiden :) Tycker det e mest gnäll från Håkansson nuförtiden!

Kommentera

Publiceras ej