Tjoho

0kommentarer

shit vad jag blev trött nu när jag satte mig ner i soffan...helt degig! Skulle kanske gått bort till Lollo&rebecka och kollat melodifestivalen, men vi får se om jag orkar dra mig ditåt, tyckte de var rätt skönt att sitta här faktiskt haha :)
Idag har man jobbat, fick ett pass i informationen men det har gått jättebra, känner att jag lär mig mer och mer hela tiden :) Tiden går ju såå snabbt där ute, inte alls som att sitta i kassan där man brukar räkna ner varenda minut tills man ska gå hem :D Och alla där ute e så snälla och hjälpsamma mot mig, härliga tjejer det :)

Nu har jag lagt ut min säng på blocket, eller gjorde det igår och den var eftertraktad, i alla fall hade en tant tittat på den idag och velat ha den, så imorgon hämtas min kära 1,20 säng...sorgligt inget mer ligga slickade inpå varandra och svettas ihjäl haha :) Nej jätteskönt att bli av med den, problemet e bara att jag o A inte har någonstans att sova nu på en vecka hahah...jag har en 3a och en 2a i soffor, 3an e inte spec .stor och ni kan då tänka er min 2a...den som drar nitlotten och får sova i lilla kommer få betala stora kostnader hos kiropraktiker sen :D Men det lööööser sig!

Nu festar my love, firar att han slutar jobba helg och det kommer nog firas rejält... körde han och 2 av hans kompisar till dalhem innan .... jeeevlar va de gapades i bilen, så skönt när dom hoppa av haha :)
Nu e de opera på melodif. inget hit enligt mig iaf!

nej om man skulle gå bort till dom ett litet tag...eller kanske istället öppna sin chipspåse :)

Kommentera

Publiceras ej