tjippihejhej

0kommentarer

Om jag och A fortf. e tillsammans när denna flytten är klar, då e de verkligen menat att vi ska vara tillsammans hela livet haha! Det jäkla spacklande hit och dit gör att vi båda blir lättirriterande. Sen att jag är den mest ohändiga människa i hela världen gör ju inte saken bättre. Idag har jag iaf lärt mig hur man skruvar ut en skruv. ;)
Det visa sig att det "avskrapade" på väggen gick att torka bort ( tror ni han var tosig på mig då?) sen när vi skulle ta när fläkten i taket stod ja bara o nojja mig för att ja skulle få den i huvudet hahah. Jag förstår inte hur han orkar med mig. Jag hade aldrig orkat va tillsammans med mig själv!

Men seriöst, hur roligt är det att bo i en lägenhet där det står saker öööverallt ? jag blir knäpp i huvudet och detta e bara början. O ja, jag vet att jag är megagnällig... men ja e fan född till att va gnällig.
Lite middag i magen sen kanske man blir glad igen !

Kommentera

Publiceras ej