Tjabba Tjena Hallå!

0kommentarer

Nu var snart helgen slut :( Sorgligt sorgligt. Samtidigt som det e sjuk ångest att behöva jobba på tisdag igen e det faktiskt ganska skönt. Jag behöver komma in i rutiner igen efter en veckas sjukliggande!


Igår var ja hemma nästan hela dagen, men på kvällen vid 18 bestämde jag och Linda att jag skulle komma och hälsa på ute i huset och kolla melodifestivalen (Vilket skit!!!). Men jag och mitt lokalsinne, fick ha L i luren hela tiden medan jag körde ut dit, och då har jag varit där ute en gång innan. Jag är lite ovan, eller jag vet inte vad det är, men jag tycker inte alls om att köra på kvällar! Inne i stan går det väl an, men jag tycker framförallt inte om att köra i mörker på landsväg!! Och speciellt inte när man samtidigt ska hålla koll på skyltar! Jag kom i alla fall fram levandes :) Efter det åkte jag och L och handla i deras närmsta affär vilket blir hyllinge och som tar ca 15min att köra till hahah! Där handades det lite till vår middag, kycklingsallad och även någon godsak slank ner ;)

Stefans och Lindas lilla hus är jättemysigt och dom börjar få det så fint där ute :) Dock är jag en stadstjej in i märgen och tycker det är mega läskigt att bo så öde! Men i alla fall tyckte jag det var mycket roligt att komma ut och hälsa på, speciellt eftersom L är hysterisk när det gäller katterna nu när dom också flyttat in! Hon springer och vaktar allt dom gör, och när dom välte ner en kruka var det vääääärldens katastrof ;)
Tack för igår gumman!

När jag kom hem var jag beredd på världens kaos. Min kära man skickade att han och Mått skulle spackla mitt i allt, i onyktert tillstånd. Herregud var min enda tanke! Men det var så fint så :) Så när jag kom hem satte jag mig med grabbarna och spela yatzi och drack bira :) Me like! Det blev dock tidigt, kl 02.00 släcktes Håkansson lägenhet ner för lite natta!

Idag har jag fixat det sista inför besiktningen imorgon. 2filmer han man hunnit se, samt att vi varit och beställt sängar. ÄNTLIGEN kommer man få sig en skön sömn med ordentlig plats :)
Nu står min kärlek och kockar lite mat, stekt potatis,smördegsfläskfile, sparris och bärresås står på menyn! GOTT!

Kommentera

Publiceras ej