Sova i hundra år

3kommentarer

Det här är en sådan morgon som man bara suckar.....suck att man vaknar och solen skiner, suck att man faktiskt måste gå upp ur sängen för att kissa, suck för att man bara vill lägga sig igen, suck för man inte kan för man har annat att göra idag!
Drömt massa konstiga saker har jag gjort, och enligt A har jag pratat en himla massa oxå dock inget som gick att förstå!
Det grämer mig lite det här med soffbordet, vad ska vi göra? Och ont om tid börjar det bli vi vill ju ha våra möbler tills vi flyttar och på mio var det minst en veckas leverans...great att jag jobbar kväll hela veckan förrutom torsdag! Nej det suger rent ut sagt, önskar man själv kunde välja sina tider... nej men idag passar det inte att jobba morgon pass så jag tar hellre kvällspasset då.... det hade varit bra det!

Varför sitter jag bara här? Gå upp nu och gör ve dig Håkansson! Ut i det fina vädret (Som ens mamma sa till en när man var liten ) Jag orkar inte, jo det gör du, orkar inte, jo! Nu ska jag in i duschen sen bege mig utåt!

Ciao!

                                                     

3 kommentarer

Anonym

24 Feb 2009 15:44

amen hej...moget och ligga i snön som nån jävla iddi...

Anonym

24 Feb 2009 21:42

hahaha jag vet, men bilden e mysig på något sätt :) Konstigt vi inte fått urinvägsinfektion sjöbbs

Madde

25 Feb 2009 15:36

AMEN VÄNTA VA!? vad håller ni på med!? ni e inte kloka! hahah

Kommentera

Publiceras ej