Ska jag blåsa på dig?

0kommentarer

Helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle äta vitlöksbröd så jag går ut och sätter på ugnen och väntar på att den ska bli varm. När jag väntat ett bra tag gick jag ut för att slänga i godingarna, tror ni fan inte att jag bara satt på lampan i ugnen....ääh trötta mig. Nu är dom i alla fall klara och gott var det :D Jag måste stinka alldelles underbart idag...har inte duschat än, luktar säkert gammal fylla och nu dessutom har jag kryddat allt med lite vitlök....mmmm va gött ;)

Hahaha jag kan inte hjälpa det men alltså reklamen för Linda Rosings program är där en kille som säger " jag tycker hon verkar va en bra tjej, smart och så"  haha e det på skämt? Den tjejen är väl allt annat än smart! Sen hon gick ut ur big brother huset har ju hennes liv kantats av skandaler, visst det har gjort henne "känd" så lite smart kanske hon trots allt är men frågan är om man vill bli känd genom sådana skandaler hon är med i. Nej charmen med henne kan jag inte se. Däremot tittar jag på "Emmas värld" på tv´n nu, henne gillar jag!

Nu dricker dom drinkar på tv´n vilket får mig att vilja kräka, jag vill bara äta idag! Allt är jag sugen på, fråga min pappa om han inte skulle ut och köra lite, men nej. Skit också!

Kommentera

Publiceras ej