PANIIIIIIIK

0kommentarer

Jag får snart damputbrott. Ingenting tycks gå min väg. Är det inte så att tavlorna gjort megafint avskrap av färgen på väggen så är det att internet fungerar som de vore från 1700talet. ÅÅÅÅÅÅÅHH!
Nu har jag i alla fall fått igång internetet på sin normala hastighet, men färgen, ja säg mig det vad f*n ja ska göra där!
Just nu vill jag bara gråta, ja pallar inte flytta, allt ska ja va så himla jobbigt. Packat ner lite idag, men tur man har tidningspapper så det räcker.

Positiv till tusen är man ju också. Kom och skjut mig eller nått istället.

Fick trots allt jobba imorgon, jag som nu blivit inställd på att vara ledig en hel vecka. Men min chef ringde imorse och fråga om jag kan ta en informations tid imorgon. Ehh jo visst, helt nollad när det gäller att vara där ute. Fick lära mig lite för några månader sen som ja inte kommer ihåg något av, men nu ska man vara där ute och jobba någon annans pass haha. Jaja det blir nog bra, någon dag får ju vara den första :)

Nu vill jag ringa till min mamma och beklaga mig lite, för det är alltid bäst. Hon tycker alltid synd om mig när ingen annan gör det haha :O)

Nej nu ska jag göra något annat och helt enkelt skita i den väggen för stunden, får rådgöra med min man hur vi ska fixa detta!

Kommentera

Publiceras ej