Någon som kan trolla?

0kommentarer

Någon som inte har något att göra som vill komma hit och packa lite kanske? Bara lite?
Än så länge har jag kastat två sopsäckar med skit, packat två lådor och två sopsäckar. Ser det ens ut som att jag har packat något?Nej lika mycket saker överallt fortfarande! SUCK!
Har 3 lådor kvar så jag får väl göra mig själv stolt och packa ner saker i dom oxå, men jag ska ju alltid pausa vad det nu ska va lönt för!
Det gick bra hos tandläkaren iaf sen efter det åkte jag hem till mamma och hälsa på lite. Tur var väl att jag kolla min bensinmätare precis innan macken för där var inte mö kvar. Det e lite dumt med att inte ha en lampa som lyser... men vad kan man begära...det e ju kfc vi snackar om!

Jag känner riktigt mycket för att festa... bara släppa loss en kväll och ha dökul! Tyvärr har jag blivit lite bekväm nu sista tiden med att må så bra på söndagar och jag blir ju alltid så grymt bakis!! Det känns nästa som jag ska dö dagen efter haha! Men vi får se, har sagt att jag gärna jobbar extra i helgen (heeej pengagalna Linda!) och får jag det blir det ingen fest, annars så kanske kanske man offrar sig :)

Nej men titta, klockan är ju redan över 16, nu studsar min man hem vilken minut som helst och då ska det ätas middag!
Nej nya tag nu ... packa packa paaaaacka!

Kommentera

Publiceras ej