Kärlek to the people ;)

0kommentarer

Idag är det Alla ♥ dag för dom som bryr sig haha :) Dagen har firats med en så in i helsikes seg dag på jobb!
Förkylningen har satt sig i tårkanalen vilket innebär att minsta lilla doft, för stark belysning eller vad som helst så börjar det klia och ögonen börjar rinna! Mega synd om mig om jag själv får säga det haha! Men som tur va hade jag underbara människor runt om mig idag, Lollo framför och Blondy i kassan bakom så det gick helt ok att jobba ändå! Blondy har tradat på om sin fiffi som vanligt och Lollo har haft roliga( Helt blåsta) kunder som fått mig att små skratta lite! Hur kan man på allvar gagga hur länge som helst om att tulpanerna var dyra? Jaa dom är kanske dyra men handla då för f*n inte dom, och det värsta e ju ändå kunderna som står och smågaggar längst ner vid bandet så man inte hör va de säger. Trötta mig på sådana människor!
Men för att faktiskt också va lite gnällig, denna dagen e verkligen affärers "tjäna pengar dag". I vanliga fall kostar en bukett rosor ca.65kr... idag var de fanimej uppe i 150spänn! Jag hade blivit sur på A om han gått och handlat så dyra rosor som inte ens var megafina. Nej skämt åsido, man blir ju såklart jätteglad för vad man får men jag och A bestämde oss för att inte köpa något till varandra i år. Vi behöver varenda krona till flytten :)
Så istället har vi lagat en god middag och nu ska vi ligga och mysa och kolla film( jag vill mysa vilket innebär att jag får trycka mig ner hos han i soffan hahah)
Har ni förresten sett den starkt lysande stjärnan ida? A sa att den hette Linda, dock visa det sig att den heter SuperNova (Enligt min källa A, dock kan man inte helt lita på de ;)

Hoppas ni som firar, och även ni som inte firar denna dagen, får en fortsatt trevlig Alla ♥ Dag

Kommentera

Publiceras ej