JA!

0kommentarer

Nu var min besiktning helt klar. Vilken känsla! :) Jag är överlycklig och A är ännu mer lycklig för nu slipper han höra tjatet om det :)
Dock tycker jag att hbghem är lite snåla, jag fråga om dom bytar ut toalock när dom blivit helt gula, men det gör dom endast om dom går sönder. Det är ju skitäckligt!
Jaja men skit i det, nu börjar det bli dags på allvar! Nu är det stress som gäller till max, det är nu som jag på allvar måste börja packa! Tänkte att jag skulle rensa bland skor och kläder idag. Där är nog en hel del som kan kastas. Sen ska jag försöka bli av med alla mina böcker. Jag har redan lurat på Sjöbbs en av dom, sen får mamma oxå komma hit och kolla! Känns så onödigt att ta med det, kommer aldrig läsa dom böckerna igen!

Vad händer annars idag ... hm ja, det är fortf. morgon så något får ju bli gjort idag. Jag ska äta mig lite frukost nu sen i eftermiddag ska vi kanske ut och kolla lite möbler!
Tiittar på gamla avsnitt av top model nu . Där är ju en som till och med är latare än vad jag är. Alla städar men hon bara sitter i soffan och kollar sina naglar. Jag är lat, väldigt lat, men kanske inte så pass! :)

Kommentera

Publiceras ej