Godmorgon!

0kommentarer

Här är man uppe tidigt, har varit vaken ett bra tag, men så är det ju alltid när man väl får sova länge :)
Sjukmässigt är det mycket bättre idag, är så mycket rörligare i munnen så idag kanske man till och med kan äta lite :)) Nu väntar jag bara på att svullnaden ska gå ner så ja kan ut och visa mig bland folk!
Jag har iaf. bestämt med mamma att imorgon ska vi ut och leta upp en toarullehållare, ner och betala min och Sjöbbs resa sen ska ja hem och försöka packa lite! På måndag har jag min slutbesiktning som ja verkligen hoppas går bra sen e de klart! Då kan man iaf. få ett slutgiltigt datum så man vet exakt när man flyttar!



Ute e de snö,snö, snö! Det e ju lite mysigt men samtidigt inte, jag vill ju ha vår nu! Tänk så skönt när man kan gå ut utan att packa på sig massa kläder, gå ut och fika i solen :)

Nej jag måste hitta något att fördriva tiden med nu, att titta på repiser är inte det roligaste precis, och tyvärr får ja inte göra mycket mer än så. Vila i två dagar var strikta regler. Hade jag bara haft lite framkallade bilder hade ja kunnat pyssla med mina scapbookalbum... har ju mycket fina saker att pynta det med!

Ha en bra dag allihopa! Kramar ♥

Kommentera

Publiceras ej