Godmorgon!

0kommentarer

Idag var det tänkt att jag skulle upp och träna med Linda och Helena, tror ni jag fick upp min feta röv ur sängen, neejdå...ställde inte klockan eftersom Linda skulle ringa och väcka mig, inte ens hört att hon ringt men sen får jag väl skylla liiite på A som hade stängt sovrumsdörren och hemtele låg i vardagsrum! Jaja en annan gång som jag alltid säger!

Annars är det en bra dag, lönen kom så efterlängtat in på kontot idag så nu kan man börja slösa igen ;) Nej jag har faktiskt varit duktigt och lagt över mycket på sparkontot, sen hur länge dom stannar där är en annan femma!
Nu hoppas jag bara att L åker inom maxi och lämnar mina kort annars e de kris big time!

Nu ska jag äta min yoghurt sen börja fixa till mig! Adios amigos!


                                                                     

Kommentera

Publiceras ej