glass glass i stora lass

0kommentarer

Hade jag varit arbetslös hade jag nog fått spel, det är ju så tråkigt att ligga o kolla tv så det inte är sant! Visserligen är det kanske inte det man gör dagarna igenom då haha :)
Jag är i alla fall överlycklig för när Andy kommer hem från väla ska ja få glass! JIIPPPIE! Jag har faktiskt fått dispans så ja slipper böta för glassen idag , det är ju faktiskt jättesynd om mig ?! :)
Så roligt att när A kom hem så titta han på mig, vände bort huvudet, sen titta igen
-Hur ser du ut? Har du något i munnen?
-Nej det har jag inte, jag är ju svullen i kinden!
-Jahaa hahah du ser ut som en boxare

Tack för den! Men jag skiter i hur ja ser ut för ja ska faktiskt äta glass snart! ;)

Tack mina snälla vänner för att ni bryr er om mig! Kramar ♥

Kommentera

Publiceras ej