Fredagen den 13!

1kommentarer

Här sitter jag i godan ro, ska köra om en halvtimme, men tro inte att jag e klar. Nej långt ifrån!
Jag pallar inte göra ve mig, känns så tråkigt, mitt hår har fått en mellan längd som bara känns så tråkigt. Spelar egentligen inte roll då jag alltid har det uppsatt ändå ;)

Idag är det fredagen den 13! Lite sjukt att min lilla kusin Axel föddes fredagen den 13 och idag vid 5 på morgonen blev jag moster igen :) Malin, Kim och lilla Colin fick en ny medlem i familjen, ännu en liten pojke :) Har bara skickat ett meddelande eftersom jag inte vet om dom kan svara, men ska ta och ringa i helgen!

Annars är det inte mycket som händer, har åkt på en dunder förkylning, klart att man skulle göra det också...igår hade jag sån sjuk feberfrossa vilket innebar att jag sov heela dan! Borde kanske egentligen bli hemma från jobb då jag inte mår helt 100 men jag vägrar! För det första förlorar man alldeles för mycket pengar, sen för det andra hade min chef skjutit mig :) Så jag får snällt gå dit ändå!
Lite roligt är det att jag pillat som fan på mina stygn för dom har retat gallfeber på mig. Det har ju typ satt sig i en klump nu vilket innebär att jag känner det hela tiden. Så jag har pillat med tungan, med tandborsten,allt för att få det till att åka av, men nix tro inte det skulle av! Sen mitt i allt när jag sitter och pratar med Rebecka känner jag hur jag sväljer något äckligt. Tror ni inte det var tråden då? Joo skitäckligt, jag ville väl inte svälja det. Men nu är det mesta av i alla fall, bara lite kvar sen så e man som ny i munnen hahah!

Nej nu måste jag verkligen göra ve mig, så här kan man ju inte se ut!
Ha en bra dag alla, jag spenderar min kväll på älskade maxi...så ni vet!

1 kommentarer

blondy

14 Feb 2009 01:28

fin blogg o fin linda=) puss på fifi ps kl e halv två o ja ska upp om 6 timmar hahahahahah....

Kommentera

Publiceras ej