fortf. samma sak.....

0kommentarer

Nu var klockan 13.08 och jag har fortf. inte gått upp ur soffan. Bara vid dom tillfällena när ja måste gå på toa, röka eller dricka något. Jag tror snart ja växer fast i soffan. Just nu visas det "våra bästa år" på tv, för himla intressant serie att fördriva tiden med, eller inte! Nej visa istället lite greys, oth eller min nya favorit, lipstick djungle(tror den heter så hahah)
Nu sådär mitt i allt blev ja sugen på kex med ost .... mmm hade suttit fint!
Men nej, jag tror jag ligger kvar här i min älskade soffa med datan i knäet och tv´n på.

Sjöbbe läste precis upp en finfin "dikt" ja skrivit till henne för ett bra tag sen haha, ja var en hejjare på att rimma då:)

                                                                                    See you!

Kommentera

Publiceras ej