..............

0kommentarer

Jag kom igång denna dagen trots motgång i morse, dock har jag inte varit ute i det fina vädret så mycket. Åkte till Lollo istället och hämta massa flyttkartonger, sen hem och åt och packa och nu precis har jag varit och hälsat på Therese som kommit hem :) Det var mega roligt att träffa henne, känns som hon varit borta i evigheter fast det bara är ca 5-6 veckor! Vi prata iaf om deras resa och med mig hem fick jag en jättefin liten buddah att hänga på väggen som tack för jag passat hennes lägenhet! Det var dock det minsta besväret med tanke på att hon bor i trappan brevid haha!

Nu ska jag alldeles strax köra till jobb och det känns ungefär detsamma som kom och skjut mig. Men jag vet om att det är nu det är jobbigt efter att ha varit ledig tre dagar men helt plötsligt är man inne i det igen! 

  Välkommen hem gumman!

Kommentera

Publiceras ej