?

0kommentarer

Puhh va tråkigt det är att packa. Har börjat lite i köket nu! Så behöver ni tex. glasunderlägg är det bara att hojta, visa sig att jag hade 5 uppsättningar av det haha! Detta var rätt lugnt med nu är mina lådor slut... jag fruktar för den dagen jag ska ta tag i klädkammaren och garderoberna. Jag är mycket väl medveten om hur mycket skit där är! Det värsta med allt är nog ändå att behöva bo i denna röran sen! I och med att det är direktbyte kan man ju liksom inte dumpa av lite i denna andra lägenheten efter hand. Nix här ska man bo med lådor överallt! Men förhoppningsvis är det inte så länge, men hur ska jag hinna? Nästa vecka börjar jag jobba som vanligt igen vilket innebär varannan helg igen!

Nu ringde precis min man och tyckte jag skulle åka ut till jysk och kolla sängar, palla!

Kommentera

Publiceras ej