Är det en häst, eller en gris...kanske en lama ?

0kommentarer

Då börjar dagen lida mot sitt slut. Alltså den sista lediga dagen, suck!
Idag har jag och Linda varit på utflykt! Åkte till hembyggsparken i Ängelholm och titta på dom få djur där var! Vi fick iaf. se getter, fåglar, hästar, kaniner och ett djur som vi inte har en aning om vad det var! Den ville inte komma ut ur sitt gömme i huset, men det såg ut som en häst med pygmeben hahaha!
Efter det åkte vi hem till henne och åt smörgåstårta, det var mycket gott får man säga :) Ute i Svedberga var allt som vanligt. Sjöbbe sprang rundor och jaga sina katter som hittar på hyss, och när vi åkte därifrån möttes vi av 2 hästar och en traktor. Jag säger då det, vilket bonnaställe tösen hamnat på :D
Av mitt lilla hjärta fick jag idag en delahjärtabästis nyckelring, den var så fin. Mirandanalle figur som håller i ett halvt hjärta där det stod forever love på! Hade jag orkat hade jag fotat det och visat, men det får bli en annan dag! Så tack bästa du!!♥



Väl hemma har jag packat ännu en låda med lite badrumssaker som inte används och även sorterat bland böckerna! Små framsteg med ack så mycket värda!
Min älskling är lite sjuk så denna veckan e de hans tur att ha en "det är så synd om mig" tid. Förra veckan stod jag för det kalaset, och om jag ska va ärlig tycker jag fortfarande lite synd om mig eftersom det inte är helt läkt men det vågar jag inte yttra mig om till han :) I alla fall har han åkt på en förkylning så han sover redan, lilla snutt! Han klaga igår på att det kändes som han hade feberfrossa, men jag avfärdade det bestämt och menade på att det var endast självförvållat dagen efter mående, inget annat.....ops ;)


Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och kolla tv! Kl.21.00 är det Lipstick jungle på 3:an, tycker vi om :)

Kommentera

Publiceras ej