21/2

0kommentarer

Hejsan alla glada!
Idag har man varit uppe med tuppen för att så snällt följa med Rebecka på hennes bilbesiktning. KIllen på besiktningen fråga oss snällt hur man frivilligt kunde komma och besiktiga bilen en lördag? Ja du det undrar vi med! För roligt var det inte att behöva ställa kl. på 08,00 i morse! Men men nu är man uppe iaf! Åkte inom maxi på vägen hem och köpte oss en bulle så vi fick lite mat i magen! Efter det börja vi tömma min vind.... hahah det är inte så lätt när båda har minismå bilar, fick ju knappt in sakerna så efter ett himla meck fick vi in det och när vi kommer fram till grovsop och sätter sakerna ser det ut som vi knappt haft något med oss! Nåja, alltid något och i eftermiddag kommer mor&far och hjälper mig med resten!

 Rebeschko mes in fina bil!



Igår var det ju som alla vet fredag...en fredag som började med jobb! Efter det åkte jag och Rebecka ner till stan där vi mötte Sandra för en fika! Det var väldans trevligt och så fort jag blivit klar med min flytt ska jag bli ordentlig på att ha mer tid för mina vänner!
Efter det susa jag hem, var hemma ca. 1timme sen bar det iväg igen. Denna gången åkte jag och Rebecka och handla mat sen hem till Lollo där det snackades skit och kollades på lets dance! Det var oxå väldigt trevligt och mysigt och Lollo har ju världens sötaste hund! Vill ha!
När jag kom hem på kvällen hade min älskling satt igång med att packa lite... han hade värsta överenergi och hade vi inte satt stopp till sist hade han nog kunnat packa hela lägenheten....visserligen hade det var perfekt men litta sömn får man ju ha :)



Nu siitter jag och väntar på att mamma och pappa kommer så vi kan börja annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda idag. Packa lite ska jag göra, men sen då? Vi får helt enkelt se, ibland e det skönt att inte ha planer!!
Men ni får alla ha en superbra dag!
 Så här fint är det utanför min balkong :)

Kommentera

Publiceras ej