18feb.

0kommentarer

Tjenixen!

Idag har varit som en vanlig dag, den började på maxi och slutade i soffan haha!
Efter jobb åkte jag hem till mamma&pappa där jag dumpade av lite saker, bla. alla mina böcker så nu e jag av med dom :) Efter det åkte jag och mamma till väla där vi handlade present till min lilla kusin Ebba som fyller 1år imorgon! En söt klänning med strumpbyxor fick det bli . Jag tänker alltid likadant när jag ska handla present till små, ja men det e inte så svårt, bara att ta något men jag får alltid beslutångest när jag ska bestämma mig. Allt e ju fint på sitt sätt! Tur jag hade mamma med så hon oxå kunde va smakråd :) Till mig själv fick det bli en mascara, jag har svurit över mina torra mascaror länge nu!
Med hem från väla blev det oxå två bakade potatisar till mig och Andy, det var väldans mumsigt sen till efterrätt fick vi varsin semla av mamma :D
Jag tror min mamma längtar lite efter barnbarn. Mina kusiner e små, samt att min halvsyster fått två barn och min halvbror ska ha till sommaren så det e en himla massa barn i släkten. Så när jag sa till mamma "nu e det bara jag kvar" mmm;ade hon till svar och smålog lite, men nej mamma, ledsen, det blir inga barnbarn på ett tag :)

Tur förresten att man själv e lite på när det gäller HBGhem, ringde dit i morse för att fråga när kontraktet kan skrivas, då visa det sig att den andra hyresvärden inte ens skickat ner tjejens besiktningspapper till bobutiken! Mycket bra, det var ju bara mer än 2veckor sen den blev klar! Nu satte vi iaf fart på dom så nu verkar det bli på fredag som papperna skrivs! Lite ångest samtidigt som det är roligt, men det är ju på riktigt nu! Jag ska bli sambo. Inget mer jag bestämmer i detta huset :) Jaja lite boss ska jag nog allt försöka fortsätta att vara hahah:)

Och en till sak! Jag har redan bokat tv´n idag eftersom Grey´s Anatomy har säsongspremiär ikväll, tror ni inte jag hör A säga, oh idag e det ju efterlyst! Stop där! Det blir inget efterlyst i detta hemmet iaf! Jag gav han ett val, antingen fick han ge med sig, eller fick han åka ut och köpa en ny antenn sladd till den lilla tv´n för icke att jag ger mig på detta!! Följer inget annat program, men detta är helt enkelt ett måste! Bästa serien ever!!

Kommentera

Publiceras ej