Roligt har man haft

1kommentarer

Panik i morse, ut i god tid för att skrapa rutor men inte trodde jag att man inte ens skulle kunna öppna dörren till bilen. 4 dörrar inte en jävel som vill släppa. Måste ha varit en kul syn för dom som stod och glodde när jag halvlåg bakåt hållandes i handtaget. Men skam den som ger sig :)

Fint e det ute, önskar jag hade haft barn så jag oxå kunde gett mig ut i backarna. Sen vet jag att en åkning ner för backen sen e jag trött på det. När jag var liten åkte vi alltid e stora lekan backen. Killarna skulle alltid göra stora gupp till allas jubel. Dock var där en liten mes som inte våga åka på guppen, nej det var läskigt :)

Kommer aldrig glömma när jag och Jessica som tonåringar åkte i småbackarna utanför henne. Så roligt vi hade, kanske lite för roligt ;)

Nej mycket minnen har man från snön, för oavsett hur jobbigt vissa saker e med den så kommer man inte ifrån att det är supermysigt :)

 

1 kommentarer

Jessica

20 Dec 2009 15:18

Hahahah den kvällen lär jag aldrig glömmma heller...=) hahahahhaah som vi skratta och ännu mer när där kom fram något mer..=)

Kommentera

Publiceras ej